Thursday, October 11, 2012

Bagi Makan untuk Buatkan Seseorang Suka pd anda??



 




Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Walaupun zaman kita modern dan boleh dipanggil zaman cyber, TAPI masih ramai yg percayakan bomoh serta mengamalkan ilmu²  pengasih. Aku sentuh topik ni sebb disekeliling aku pun masih ramai org yg taksub pd seseorang smpi menggunakan perkhidmatan bomoh...sikit² bomoh.  Atau pada mereka yg punyai IQ yang rendah pergi mendapatkan org2 agama yg kononya dpt membantu masalah hati dan perasaan. Kesian kesian kesian..


Aku pernah dengar ilmu pengasih yg dihantar melalui makanan. Amalan ini dikatakan boleh membuat orang persorangan rasa simpati dan sayang kepada anda selain itu ianya dapat mempengaruhi seorang.
Ianya juga amat berkesan digunakan individu-individu yang kerjanya seperti berniaga anda amat disenangi dan anda sentiasa diingat selalu.

Selain daripada itu ianya juga boleh digunakan untuk daya penarik untuk memikat hati seorang lelaki dan juga boleh meminbul rasa belas kasihan, simpati dan berahi untuk pasangan akan tetapi SUSAH UTK MENGADAKAN HUBUNGAN KELAMIN.

Sekiranya ada pembaca yg mengamalkan ilmu hitam, seperti tangkal, pengasih, pendinding, santau, dan mcm² ilmu hitam lagi....hentikanlah perbuatan tersebut dan kembalilah kepangkal jalan sebelum terlambat. Rasulullah SAW pernah bersabda, tidak akan cium bau syurga, apatah lagi utk memasukinya bagi mereka yg mengamalkannya........walaupun cuma sekadar ilmu pengasih atau ilmu penunduk utk menundukkan seseorang. Nasihat aku, kita doa pada Allah SWT sudah.............tak payah nak ilmu hitam ke, ilmu jingga ke, ilmu biru ke...........tu semua keja syaitan. Ilmu sains atau ilmu matematik takper.
 
P/S: Igtkan mak janda je yg dok mengenyam... rupa nya dua2 sama naik....hemmmmmmmm~ mengeluh panjang....

lantak korg laa wehh.........!! Masing2 ada otak boleh pk baik buruk....


No comments:

Post a Comment