Monday, January 10, 2011

Supprise in New Year 2011??



31.12.2010

Hari nie bangun lambat. Ye laa... semalam seharian tak tido dok temankan org drive to KT. Tapi dengan penuh kemalasannya, terpaksa bangun pagi dlm kul 10.am kene g office nk tolong runner café. Keje aku cuma buat flyers. Tetiba dapat calling dr shafei dia ajk teman g PD sambut new year kat sana. Yehaaa!! I love u so much Shafei Bin Othman!. This is the others supprise that u give to me. Too much to appreciate that!

Dlm kul 6.30 kami bertolak. Sampai PD magrib. Terus ke resort permisuri n solat kat sana. sampai2 jer berpuluh2 supper big bike parking kat situ. Rupanya2 ada Big Bikke fiesta. Nampak sangat kami berdua teruja ke atas moto2 yg besor2 bagak!. Dh rupa mcm speed boat lak aku tengok.

Mcm2 activities sempena New Year Celebration ada kat situ. Yg bestnya dapat tengok planton. This is my 1st time to saw the planton rising up in the air!!. Soooooo sooo.. speechless!! teringat aku, masa kitorang baru lepas tengok cerita Repunzle, aku ckp ngan shafei:

"Awak, sy teringin sangat nk tengok planton. sy tak pernah tengok pun in my life"


"awk tak pernah tengok ker??.. ok nnti saya bawakkan"


Tak sangka lak, impian jadi kenyataan. shafei tunaikan permintaan gediks aku tuh. hehehehh. thanks sayang. Then mcm biasa, ada artis2 buat persembahan. antaranya salim, def gap c, ali xpdc, amok dll..sempat gak aku berposing ngan diorang. Dan mcm biasa, Firework!! So fun, sweet n romantic. Thanks shafei Othman. Cannot say anything… but




yang lampu2 naik ats tu planton tau!!






Smile and everlasting smile in a New year 2011



Si botak dgn bukan motonya











Bukan sonang nk tangkap gambo moto2 polis nih



Nie dh rupa moto boat! roda tiga!


Antara artis yg memeriahkan majlis


Masa nie ada food presentation!

" Thank you dear, u give me a such wonderful moment in the end of the year. Heppy New Year 2011!!. Semoga tercapai segala impian hidup aman dan bahagia"

No comments:

Post a Comment