Tuesday, June 28, 2011

USANA pil suplimen


Bulan ini aku ingin menceritakan satu perkara yang tak pernah aku pikirkan. Ye seumur hidup aku, aku tidak pernah memiliki apantah lagi mengambil pil2 suplimen sehinggalah My Mr Right aku memperkenalkan sesuatu  produk suplimen kpdku. katanya, ia baik untuk kesihatan, kulit menjadi licin, bertenaga dan senang untuk bangun pagi. (Aik!? perli nampak?). Terima kasih atas pemberian USANA kpd ku tempoh hari.

Tetapi sepatutnya pada peringkat umur aku yg dah mencecah bangka dan ANDARTU ini, aku sepatutnya harus memiliki pil2 kesihatan ini.

Aku baru terasa perbezaan zaman aku muda2 dan sekarang, dimana klu dulu aku cergas, boleh jalan sejauh mana sekalipun, bertenaga dan kuat. tapi sekarang bila jalan jauh sikit aku dh tak larat, sakit2 belakang, mengantuk dan tak bertenaga. Mungkin aku perlukan makanan kesihatan tambahan kali ini.

Jadi, untuk minggu ini my Mr Right, telah memberikan aku prooduk kesihatan jenama USANA. Ianya sekitar rm300! aku tidak tahu apa kahsiat2 yg ada di dalam, tetapi aku lebih menghargai pemberian my Mr Right yg sanggup hadiahkan kepadaku dan mengambil berat tentang kesihatanku.

No comments:

Post a Comment